понеделник, 25 февруари 2013 г.

Fairies or butterflies

 Здравейте ,повечето от вас сигурно се досещат за повода на днешната ми публикация,да правилно...дойде време за новото предизвикателство в Сard mania challenges.
Темата е  "Fairies or butterflies" /феи и пеперуди/. Спонсорите  отново са със страхотни награди.
Naborsata.com  ще избере три победителя,които ще се радват на брой 38 на списание Creativity.Другият ни спонсор е Milk Coffee ,който също така предостави печатите за нашите проекти,а печелившия ще има право да си избери 3 дигитални печата.Остана да ви покажа и моята картичка ,която направих по темата .
Ще чакам с нетърпение да видя вашите проекти.
Пожелавам ви една успешна нова седмица ,изпълнена с много положителни емоции!

2 коментара:

  1. Много ми хареса тази абсолютно оригинална цветова композиция. Феята ти е много ефирна и вълшебна. Прекрасна картичка :)ххх

    ОтговорИзтриване
  2. Ади, феята все едно е кацнала в чашката на току що разпукнал се пролетен цвят... <3
    Цветовете ми напомнят свежестта на пролетно утро и роса... :))) Прекрасно!
    Хайде да идва по-скоро тази пролет! :)))) Благодаря ти, че създаде това пролетно настроение! Вдъхновението ти е прекрасно, със сигурност ще се включа и аз! <3 :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че отделяте от времето си, за да разгледате моя блог.Вашето мнение е важно за мен!