неделя, 17 юни 2012 г.

Книгоразделители

Как сте в тази жега...на мен лично много ме мори,но днес имах избор и избрах да си остана цял ден в къщи на хладничко.От известно време се каня да направя два книгоразделителя,които искам да подаря на едно семейство .Днес беше деня,направих не 2 а 4,защото не мога да реша да ли на нежната половинка ще и допадне моя избор.Направих за нея 3 модела и ще помоля сестра ми за консултация,защото тя е познава по-добре.Ето ги и тях



И ако се чудите,защо няма да има публикации в блога идващите 12,14 дни,ще ви кажа-заминавам на почивка ,а после ,когато заредя батериите ще наваксвам.

9 коментара:

  1. Отново страхотни красоти ни представяш, Ади! На мен лично третия книгоразделител ме грабна още на първо четене :-) Весело изкарване ти желая и да си починеш добре, както от работата, така и от хобито :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Ади, мен жегата не ме притеснява, предпочитам я пред студа. Сега по темата - чудесни книгоразделители си направила, като и мен от пръв поглед ме грабва третия, може би, защото ми е някак в унисон с топлото време, песента на птиците, загатва и за прекрасно и примамващо със синевата и прохладата море, а хартията на бяло червено райе ми напомня за платно на корабче, жизнено, весело! Който и да изберете да й подарите обаче, няма да сбъркате, защото всеки е със собствено очарование и послание! Приятна и много зареждаща почивка ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  3. Много са хубави, всичките! Признавам си, че ако трябва да избирам, ще се затрудня!

    ОтговорИзтриване
  4. Много са красиви. Още щом ги видях във ФБ и ахнах. Невероятни са!

    ОтговорИзтриване
  5. Приятна почивка, Ади! Много хубави книгоразделители.

    ОтговорИзтриване
  6. Ади, като се развихриш... нямаш стигане! Страхотни са! Ако аз трябва да избирам (по снимка) щях да избера последния :)
    Приятна почивка!

    ОтговорИзтриване
  7. Наистина имаш нужда от почивка! Този устрем, който показваш си изисква презареждане! Чудесно изкарване! А що се отнася за книгоразделителите - трудничко ще изберат ми се струва. То, от хубав - по- хубав....

    ОтговорИзтриване
  8. Еха, страхотни са Ади :-) Весело изкарване на заслужената почивка и чакаме да се завърнеш с нови сили ;-)

    ОтговорИзтриване
  9. И-ха, Ади, всичките са страхотни, няма начин да не са им допадтнали :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че отделяте от времето си, за да разгледате моя блог.Вашето мнение е важно за мен!