събота, 5 юни 2010 г.

наградка

днес бях страхотно изненадана от Маги с тази награда
Маги много ти благодаря!
Регламента е:

1. Каква беше първата ви картичка? Ако имате възможност, покажете я!

2. Коя картичка от сътворените от вас харесвате най-много? Покажете ни я!

3. Изпратете наградата на 5 блога.



ето това ми е първата картичка,като изключим тези направени в училище
Почти всяка картичка си е харесвам ,звучи малко нескромно ,но нали ги правим по наш вкус
и сега наградените от мен блогове са :
1.nadjais happiness
2. Старо-ново
3.с мен в кухнята
4.fiferutka
5.Nana

4 коментара:

  1. Много ти благодаря,отново.Момичета като теб ме провокират да измислям все нови и нови неща(ако това е възможно).Горещо те прегръщаме Аз и Надето

    ОтговорИзтриване
  2. Ади, мното ти благодаря :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ади, сърдечно благодаря за наградата!
    Радвам се, че ти допада при мен :)
    Картичка не съм правила все още - нямам време засега, а и смелост не ми достига :-D

    Поздрави и много усмивки :-)

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че отделяте от времето си, за да разгледате моя блог.Вашето мнение е важно за мен!