петък, 12 август 2011 г.

Завръщане..

Отново съм на линия,заредена от кратката ,но страхотна, почивка.Тази сутрин  се събудих с мисълта ,че искам нов часовник :)) и процеса започна.Вчера си купих една дизайнерска хартия,много се мислех,но  днес разбрах ,че не съм объркала-много ми харесва и използвах за основа точно нея.Съвсем малко неща добавих и часовника вече тиктака..
с него ще участвам в играта на  Хобисимо-за мен.
Ще ви покажа и една картичка и една сватбена покана.
картичката ще е включа в
crazy challenge
crafty creations challenges
simon says stamps challenge
 и сега поканата
Пожелавам ви един прекрасен ден!



16 коментара:

  1. Личи си, че си се заредила с енергия! Прекрасни са всичките ти творения! Часовника е станал страхотен, а в тези хартии аз лично съм влюбена! И поради тази причина трудно се решавам да ги ползвам от страх да не ги разваля! Поздравления и успех!

    ОтговорИзтриване
  2. Разкошни са станали и часовника, и картичката, и поканата! Много нежни и ефирни!

    ОтговорИзтриване
  3. Ади, часовникът е направо разкошен! А картичката и поканата са много нежни!

    ОтговорИзтриване
  4. Макар и кратка почивката е била доста ползотворна. Часовника е прелест! Поздрави от мен за днешния слънчев ден!

    ОтговорИзтриване
  5. Часовника е СТРАХОТЕН :) Картичката и покана също, ноооо часовника :) Благородно ти завиждам :)

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасни са всичките неща, които си ни показала-много нежни и стилни!

    ОтговорИзтриване
  7. Завръщането си го бива :)! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  8. Часовника е много красив, Ади!

    ОтговорИзтриване
  9. И часовника и картичките са невероятни. Искам да попитам цветята с печат ли са правени или хартията си е такава? Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  10. Невероятен часовник, много ми хареса!

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря ви момичета!
    Златина ,хартията е такава,добавила съм само 4 копчета ,малко камачета и пеперудите.

    ОтговорИзтриване
  12. Ади, часовника е върховен....сигурна съм даже, че на живо е още по-красив, от опит знам, че на снимки точно такива предмети не са същите като на живо. Поздравления! И картичката е много нежна!

    ОтговорИзтриване
  13. и поканата ....естествено, пропуснах я....

    ОтговорИзтриване
  14. Gorgeous creations, thanks for sharing them with us at Crafty Creations. Hugs Christine x

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че отделяте от времето си, за да разгледате моя блог.Вашето мнение е важно за мен!