вторник, 2 август 2011 г.

Каре с рае :)))

Това е моята комбинация за картичката,с която ще участвам при Картичкофуриите.С две джобчета е,някъде из интернет пространството имаше уроче за нейната направа,но не можах да го намеря и действах както смятам за добре-резултата ми хареса.Таговете също ги измислих сама,като комбинирах шаблон за изрязване и пънч.Ами това е за тази картичка ,ето е и нея

Сега на вашето внимание една кутийка,която ще включа при  Хобисимо .Картичката вътре има пожелание ,но не можах да снимам ,защото трябваше бързичко да го слагам и да е давам на поръчителите.

14 коментара:

  1. Идеята за кутйката много ми харесва. Картичка е станала сладка. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна кутийка, много красива и нежна! Картичката също е много интересна.

    ОтговорИзтриване
  3. Тагчето е много сладко! А кутийката с картичката също е много красива!

    ОтговорИзтриване
  4. Ади, да не би ти да си правила карето от панделки? Взирах се, взирах се ама не съм сигурна и затова да питам. :) Много красиви неща:)

    Благодаря ти, че се включи в Елшовото предизвикателство при Картичкофуриите?:)

    ОтговорИзтриване
  5. Хубави творения,особено картичката е много сладка и идейна!Поздрави,Ади!!!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви момичета,карате ме да се чуствам прекрасно когато чета коментарите ви!
    Гери, дизайнерска хартия е ,но за съжаление не знам на коя фирма,защото съм ги купувала на бройка.

    ОтговорИзтриване
  7. Много са красиви, Ади! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Каре с рае , супер комбинация! Поздрави, Ади!

    ОтговорИзтриване
  9. Прекрасни творения, както винаги! Поздравления, Ади!

    ОтговорИзтриване
  10. Ади, прекрасни са! След вчерашния ми кошмарен ден ми действат супер освежаващо и зареждащо! Картичката е супер сладка, свежа и прекрасна комбинация от каре и райе, а кутийката е не само в красиви цветове, но и много оригинална! Поздравления и успех!

    ОтговорИзтриване
  11. Страхотни картички, Ади. Първата е много закачлива, а втората - фина и елегантна.

    ОтговорИзтриване
  12. Какая прелесть! Такие хорошенькие открытки получились!!!

    ОтговорИзтриване
  13. Hi!
    Your card is gorgeous! ♥
    Lovely details!!

    Hugs Gry

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че отделяте от времето си, за да разгледате моя блог.Вашето мнение е важно за мен!