вторник, 13 април 2010 г.

рози в злато

за КРЕЙЗИТО

14 коментара:

  1. Страхотна картичка, много ми харесва :)

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна е Ади,
    много прекраснически рози,
    а и 3д контура много на място и придава много интересен вид. страхотно е, страхотно!понеже си ги правила сама, пусни си и в КФ!

    ОтговорИзтриване
  3. Много е красива...а розите са ми слабост :) Браво, много е красива!

    ОтговорИзтриване
  4. Имам наградка за теб.:) Заповядай в блога ми.

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесна картичка! И розите са много сладки!

    ОтговорИзтриване
  6. what a fun card, love the flowers!!! thanks so much for playing along with us over at the crazy.
    Trish

    ОтговорИзтриване
  7. Ади, страхотни страхотни рози си направила! Приказни направо.

    ОтговорИзтриване
  8. много ми хреса,Ади,браво,поздравления!!!:)

    ОтговорИзтриване
  9. Много красива и изразителна картичка, страхотно изпълнение с контури, рози са перфектни и на място ...Браво!!!

    ОтговорИзтриване
  10. Розите са ми слабост, а това, което си направила е прекрасно! Цветово много ми допадна. Кафяви рози не бях виждала, но сега съм очарована! И много ми харесва като цяло оформлението на картичката!

    ОтговорИзтриване
  11. Ади, Розите са също моя слабост - прекрасни и изящни! Харесват ми както всичките ти творения! Този неопределено кафяв цвят ги прави изключителни!

    ОтговорИзтриване
  12. Розите са супер :)
    Радвам се да те видя в Щурото предизвикателство и те чакам отново:)))

    Мързеланче

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че отделяте от времето си, за да разгледате моя блог.Вашето мнение е важно за мен!