вторник, 13 април 2010 г.

Блог награда

За първи път получавам блог награда
и съм много щастлива от факта ,че е от  chiges ,на която много се възхищавам на творенията.
сега трябва да изброя 10 неща които ме правят щастлива.Започвам
1.Дъщеричката ми Мария-тя е моето слънчице,моето сърчице
2Всяка хубаво нещо случило се на близките ми, а и не само на тях
3.Щастлива съм когато разбера за хора направели нещо добро
4.щастлива ме правят подаръците
5.щастлива ме прави всяко цвете подарено от мъжът ми без повод
6.щастлива съм когато успея да помогна на човек в нужда
7щаслива съм когато направя нещо и то бъде забелязано
8.щастлива съм гогато получавам  внимание и скрени мнения
9. щастлива съм когато съм заобиколена с приятели
10щастлива съм когато успея да изненадам приятно някой с нещо неочаквано
....има много неща още които ме правят щастлива .
сега трябва да разкрия 5 неща които незнаете за мен :)
1.много обичам да пея
2.пея много фълшиво(имам два неуспешни опита,като ученичка,да пея в хор,Съпруга ми не разрешава да пея на малката,защото и тя ще вземе да стане фълшива:))
3.Страхувам се от тъмното
4.от време на време пиша стихове
5.обичам да ходя за риба,но не ловя
Сега идва трудната част,да се изберат 5 блога
Трудно ми е ,защото има много повече на които се възхищавам и чакам с нетърпение всяка нова публикация,няма да пиша по отделно,защото много ще се повтарям
1.блогът на  Гери 
2.блогът на ivolina
3.блогът на Нана
4.блогът на Ирена
5.блогът на krechi

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си, за да разгледате моя блог.Вашето мнение е важно за мен!