неделя, 5 октомври 2014 г.

Стари и нови красотички ...

Здравейте ,наканих се най-накрая да напиша публикация тук ,да не ме забравите или да не помислите ,че съм спряла да творя .Творя ,правя ,истината е -по -лесно ми е да споделя във ФБ страницата ми това ,което съм изработила .Всички налични неща ,както и поканите за Кръщене ,рожден ден и сватба , техните цени можете да видите в Моето магазинче. Ще се постарая да пиша по-често и тук ,ако не ще показвам на куп нещата които съм изработила.Започвам да показвам...пригответе се за много снимки :)
 Започвам с албумчета 





















Картички за сватба




И разни други










За днес толкова :)
До скоро .


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че отделяте от времето си, за да разгледате моя блог.Вашето мнение е важно за мен!