понеделник, 12 ноември 2012 г.

Новогодишни картички и още нещо..

 Повода на тази публикация е да ви покажа последните ми картички ,а също така нещо което сътворих днес сутринта.Вдъхновението ми дойде още вчера след като разгледах и прочетох публикацията при Тони-"Творения и Вдъхновения", в която е споделила едни прекрасни елхички,но едва днес успях да сътворя намисленото.Не зная дали от снимките ще ви стане много ясно какво е ,но на живо се получи много добре .Представям ви ...

Скоро ще има и още една идея ,която също е взаимствана от Тони
Сега дойде ред и на картичките,да ви призная ,основите ми бяха готови ,останали от една голяма поръчка ,аз им добавих само различни играчки.


Пожелавам ви успешна нова седмица и до скоро!


8 коментара:

  1. Ади, чудесна интерпретация на идеята! Получило се е много сладко. Това да не би да е чаша :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да ,използвах чаша,бях си ги взела да ги рисувам с витражни бои,но все не им идва реда и реших ,че е крайно време да използвам някоя от тях.

      Изтриване
  2. Чудесни картички, а елхичките просто ме оставиха прехласната! Страхотни са!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Ооооо, голяма красота! Очите ми останаха в тези елхички!

    ОтговорИзтриване
  4. Чашите с елхичките са страхотна идея, Ади! Очароваха ме много! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Много са интересни всички! Техниката е направо завладяваща!

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че отделяте от времето си, за да разгледате моя блог.Вашето мнение е важно за мен!