четвъртък, 9 юни 2011 г.

Декупаж,куилинг и фимо

Тази публикация чака доста време :))Но моите спонтанни решения за ремонти у дома ме оставиха без време.Обаче ремонта вече свърши,останаха някой малки неща за оправяне и аз вече съм на линия!
Искам да споделя  с вас първата ми публикация в  juvella с този плик

Сега ще ви покажа една чиния,на която използвах и куилинг освен декупаж,и няколко фимо плочки,които по късно ще станат на ключодържатели,но нямам търпение да ги покажа ,защото много ми харесаха.

9 коментара:

  1. Ееех, Ади поздравления за хубавия плик и за всичко, което си сътворила. Много цветно и излъчващо положителна енергия. Интересно хрумване да включиш квилинг елементи върху чинията. Пожелавам ти още нови представяния.

    ОтговорИзтриване
  2. Ади всичко е прелестно:)))

    ОтговорИзтриване
  3. Много хубава хрумка да съчетаеш две техники в един проект, а и е станала много хубава чиния! Квилинг елементите в този вид прекрасно допълват картинката! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотни неща си сътворила. Чинията е разкошна, а плочките са перфектни и за медальони и като елементи за скрапалбуми. Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  5. Поздравления за публикацията, Ади! Чинията е много красива.

    ОтговорИзтриване
  6. Ремонт, ремонт, ама виж как хубаво ти се отразява.;)
    Страхотни неща си направила. И на мен чинията много ми хареса. И плочиците също. Вече си представям колко красиви ще са ключодържателите.:)

    ОтговорИзтриване
  7. ЕЕЕЕЕ, Ади!Пак ни скри шапката! Чуднички са всичките ти майсторийки! Поздрави от мен!

    ОтговорИзтриване
  8. Браво, Ади, всичко е страхотно! И честито за публикацията!

    ОтговорИзтриване
  9. Много оригинално и красиво! Успех с новите материали!

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че отделяте от времето си, за да разгледате моя блог.Вашето мнение е важно за мен!