четвъртък, 11 март 2010 г.

за предизвикателството на "двете елши"

8 коментара:

  1. Ади, това предполагам е зелено, нали? Не е хубава снимката, и аз се сблъсквам с този проблем... за съжаление. Иначе си улучила идеята. Ти ли си я рисувала?

    ОтговорИзтриване
  2. да аз е рисувах,снимам с телифон и затова резултата е този

    ОтговорИзтриване
  3. да аз е рисувах ,снимам с телефон и затова резултата е такъв

    ОтговорИзтриване
  4. Ади, верно ли ти си го рисувала? Много сполучливо е станало! :)

    Радвам се, че Елшите са те вдъхновили да рисуваш!:)

    ОтговорИзтриване
  5. благодаря!ами аз нямам все още печати и картинки и затова като ми хареса нещо го рисувам

    ОтговорИзтриване
  6. Малко освежих цветовете, без да правя каквато и да е друга обработка на картичката. Ако ти е от полза и не е проблем да я използваш за конкурса, спокойно можеш да си я копнеш :)
    http://img411.imageshack.us/img411/7849/photo0921.jpg
    мини-вариант:
    http://img690.imageshack.us/img690/6256/photo0921mini.jpg

    ОтговорИзтриване
  7. ами те цветовете са 98процента както ти си ги освежила-благодаря ,но на конкурса няма да е сменя да не стане някакъв проблем,незнам.благодаря отново

    ОтговорИзтриване
  8. Личи, че си я рисувала и понеже и аз рисувам, и не ползвам печати, те поздравявам, така придаваш на картичките си оюе по-специален вид и усещане!

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че отделяте от времето си, за да разгледате моя блог.Вашето мнение е важно за мен!